Opinie o Nas

W naszej firmie priorytetem jest dbanie o jakość naszych usług. Twoje zadowolenie jest dla nas niezwykle istotne. Nie musisz nam wierzyć na słowo – pozwól, że pokażemy Ci, co mówią setki zadowolonych klientów na serwisie Allegro.pl! 🛍🔍🗣

Sprawdź opinie >>

🌟 Opinie klientów na platformie Google stanowią bezcenne źródło informacji o naszej firmie. 📊

Grupa Centrum Światła
oświetlenie24h.pl

4,8
Składanie zamówienia
Ustaw kierunek malejący

Produkty 1-10 z 12

Strona
na stronę
  1. Jak dokonać zakupu w sklepie online? Złożenie zamówienia w naszym sklepie jest łatwe. Może to zrobić zarówno klient zalogowany jak i gość. Dokonanie zakupu krok po kroku: Zaloguj się lub zrób zakupy jako gość: Jeśli jesteś już zarejestrowany w naszym sklepie, możesz się zalogować. Możesz również ...
  2. Czy wymagane jest posiadanie konta do złożenia zamówienia? Posiadanie konta nie jest wymagane. Można złożyć zamówienie jako "Gość". Jednak warto zastanowić się nad pewnymi korzyściami, jakie niesie ze sobą posiadanie konta: Historia zamówień: Kolejną korzyścią jest dostęp do historii zamówień. Zalogowani klienci mogą śledzić swoje ...
  3. Czy mam możliwość dokonania zmian w zamówieniu po jego złożeniu? ...
  4. Jak mogę unieważnić zamówienie? W celu anulowania zamówienia, najlepiej skontaktować się z obsługą sklepu. Możesz to zrobić za pomocą telefonu, e-maila lub poprzez czat dostępny na naszej stronie internetowej. Warto wziąć pod uwagę kilka kwestii: Szybki kontakt: Im szybciej się z nami skontaktujesz w sprawie ...
  5. Które formy płatności są akceptowane? Nasz sklep obsługuje następujące formy płatności: Płatność przy odbiorze - Po złożeniu, zamówienie będzie miało status "W realizacji". Za zamówione przedmioty zapłacisz kurierowi w momencie odbioru. Płatność Pay Pal - Po złożeniu, zostaniesz przekierowany/ana do ...
  6. Czy można opłacić zamówienie przy pomocy karty kredytowej? Oczywiście, z radością akceptujemy płatności kartą kredytową w naszym sklepie. Obsługę płatności kartą zapewnia renomowany dostawca usług płatniczych, Adyen, co gwarantuje bezpieczeństwo i ochronę Twoich danych. Płatność kartą kredytową to wygodna i popularna metoda ...
  7. Czy jest możliwość zakupu na raty? Tak, oferujemy możliwość płatności ratalnych we współpracy z PayU, jednym z wiodących dostawców usług płatniczych. Poniżej znajdziesz informacje na temat tego, jak wygląda płatność ratalna przy użyciu PayU: Płatności Ratalne z PayU: Wybór Produktów: Przeglądając nasz ...
  8. Jakie dane są niezbędne do złożenia zamówienia? Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym, potrzebujemy pewnych informacji, które umożliwią prawidłową realizację transakcji. Oto lista niezbędnych danych do złożenia zamówienia: Dane Kontaktowe: Imię i nazwisko: Abyśmy mogli się do Ciebie zwracać w odpowiedni ...
  9. Czy dostanę potwierdzenie zamówienia po jego złożeniu? Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie, które jest ważnym elementem procesu zakupowego. Potwierdzenie to zawiera szereg istotnych informacji, mających na celu zapewnić Ci jasność i pewność co do zrealizowania Twojego zamówienia. W treści potwierdzenia znajdziesz: ...
  10. Jakie są i co oznaczają poszczególne etapy zamówienia? Status zamówienia mogą Państwo sprawdzić logując się na swoje konto. Co oznaczają poszczególne statusy? Oczekuje na płatność - ten status mówi o tym, że nie zaksięgowaliśmy jeszcze zapłaty za zamówienie. W realizacji - status mówi o tym, że wpłynęła zapłata za ...
Ustaw kierunek malejący

Produkty 1-10 z 12

Strona
na stronę